Jeg er William online Comedy genre (mac)

genre (mac) Jeg er William

 

 

https://onwatchly.com/video-6278.html?utm_source=unblog

 

Directed by=Jonas Elmer / Denmark / writed by=Kim Fupz Aakeson / Star=Stinne Henriksen / Duration=1 hours, 23m / 98 vote. Jeg er William. William har det ikke alt for nemt. Hans mor er en kolbøtte, så William bor hos sin morbror Nils, der lever af lidt af hvert - og nu har morbror Nils rodet sig ud i en stor spillegæld, og byens gangster er på nakken af ham.

Jeg er william hill.

 

Jeg er william shakespeare. Jeg er William. Af Kim Fupz Aakeson (2013) William bliver mobbet i skolen, og hans morbror skylder penge til gangsteren Djernis. Hvordan kan de sære beskeder William får fra sin psykisk syge mor hjælpe ham og morbroderen? identitet mobning.

Jeg er william blake. Jeg er William er baseret på Kim Fupz Aakesons bog af samme navn. Den har en tone og en fandenivoldsk humor, der minder om Ole Lund Kirkegård (Orla Frøsnapper og Gummi-Tarzan) og Bjarne Reuters muntre børnebøger om drengene i Tre engle og fem løver og Busters verden.På mange punkter er det en stor ros og kærkomment med en børnefilm, der er henkastet anti-spelt.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0